Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Burgund33 | użytkownik

imię i nazwiskoMaciej Burchardt adresPoznan zarejestrowany24.04.2010 @12:44:48 ostatnio na stronie15.06.2015 @21:08:15

http://www.facebook.com/BurgundPhoto


- "Zboczeniec fasadysta !"

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu2459430
digarty84 komentarze189 posty na forum5

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~sweetxcore    13.01.2013 @13:27:12
O to już dawne dziej, ale było bardzo wesoło, nie było jakiegoś takiego perfidnego rozstrzygnięcia, ale byłam w grupie grup (sic), które był jakby na drugim miejscu, ale było dużo wrażeń, cały dzień lało, więc byłam zadowolona, że wgl jakieś zdjęcia były. O drugiej edycji nic nie słyszałam jeszcze, bo to dopiero w maju przecież. A w ten maj mogę być delikatnie zajęta akurat...
_______
all of my endings are waiting to begin
~sweetxcore    11.01.2013 @18:20:18
Woow, dziękuję bardzo, kilka razy już słyszałam, że zdjęcia się dość charakterystyczne, chyba dlatego, że odzwierciedlają jakoś mój gust , fotografuje to co mi się podoba. Dziękuję bardzo.
_______
all of my endings are waiting to begin
~sweetxcore    10.09.2012 @15:58:49
Cieszę się!
_______
all of my endings are waiting to begin
~Usagi5    23.01.2012 @13:42:35
Nie dla ACTA!
Co możesz zrobić?
Podpisz petycję
http://www.petycjeonline.pl/petycja/nie-dla-acta-nie-zgadzam-na-podpisanie-umowy-miedzynarodowej/608

Napisz maila do premiera i reszty posłów
http://pokazywarka.pl/stopacta/
http://pokazywarka.pl/stopacta2/
http://pokazywarka.pl/stopacta3/

Pokaż, że nie jesteś obojętny, gdy są łamane podstawowe prawa wolności i prywatności!
_______
Dzień na który czekam ^_^ http://www.suwaczki.com/tickers/j60629059sxolfi0.png
~sweetxcore    23.01.2012 @11:20:01
haha, spoko, dobrze, ze się włączyłeś tak w tą akcje, na pewno nie pozostanie bez skutku. Tak, tak pomelo ; d
_______
all of my endings are waiting to begin
~sweetxcore    11.01.2012 @17:26:55
To po prostu odbicie od monitora, sama natura rzeczy hah ; d
_______
all of my endings are waiting to begin
~sweetxcore    19.11.2011 @10:55:47
Nie ja pierwsza i ostatnia się za to biorę, z resztą gdzie tam wystawa hahaha, nie wystawili by takich hyhy , dzięki za ocene ; d
_______
all of my endings are waiting to begin
~zabawbetonie    08.05.2011 @17:30:11
niezłe ściany (:
~sweetxcore    08.05.2011 @16:02:04
no, bo jeszcze nie spotkałam żadnego ;d
_______
all of my endings are waiting to begin
~Izuu0    11.04.2011 @15:09:46
nie rozumiem pytania hah..
"Jaki obiektyw?" Księżyc robiłam na max. zoomie 15 i tyle xD
_______
Zapraszam do komentowania moich digartów. Naprawde warto
http://izuu0.digart.pl/
~sweetxcore    17.01.2011 @17:26:33
w sumie kolory nie są przekombinowane ; d
_______
all of my endings are waiting to begin
~LilSis    12.01.2011 @18:44:32
dzia ;*
~LilSis    08.01.2011 @16:28:43
atrament, atrament ;D
~Izuu0    07.01.2011 @20:04:14
No to ja też sie dodam :D
_______
Zapraszam do komentowania moich digartów. Naprawde warto
http://izuu0.digart.pl/
~Izuu0    07.01.2011 @19:53:58
Nie garnek, a miska :D
_______
Zapraszam do komentowania moich digartów. Naprawde warto
http://izuu0.digart.pl/
~sweetxcore    06.01.2011 @16:28:10
wuuuuulkan *_*
_______
all of my endings are waiting to begin
~FAtalnie    06.01.2011 @16:24:48
Dzięki CC:
~ninnered    14.12.2010 @17:07:54
Dzieki ;D
U ciebie też ciekawie
~karoosia    13.12.2010 @21:17:39
dzięki jakość faktycznie słaba
_______
the world is full of magic...
~sweetxcore    12.12.2010 @12:08:40
próżnuję, już dawno na zdjęciach nie byłam, ale
jak zawsze folder pełny ; d
_______
all of my endings are waiting to begin
~showcaseM    26.11.2010 @14:53:12
dobry ^^
~FAtalnie    31.10.2010 @11:46:32
Dzięęki C:
~sweetxcore    25.10.2010 @19:16:29
a tak w nowo dodanych się właśnie zastanawialam, co to takie fajne nogi
no gratuluję, że wytrzymałeś bez kompa, podziwiam xd
_______
all of my endings are waiting to begin
~sweetxcore    17.10.2010 @12:16:51
wiemy też już, że nic prócz pajęczyn nie umiem haha , więc ciągle je wstawiam haha ; D
_______
all of my endings are waiting to begin
~gracja663    17.10.2010 @12:10:51
łał dziękuje za przejrzenie mi digartów
moim głównym problemem jest to że mi wychodzą krzywo zdjęcia
pzdr :D
_______
Być niczym, niewyjaśnioną tajemnicą,
nie dać nikomu tak na prawdę się poznać...
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt